Sunday 26 August 2012

Raya Ke-8

Holla semua!!

Hari ni raya yang ke 8 & aku masih lagi dalam mood raya! haha. Seriusly, tahun ni memang aku beraya sakan, siang tadi pun aku pegi open house dekat rumah membe sekolah menengah aku dulu. Bila lama dah tak jumpa, uhm macam2 la cerita yang keluar.haha. Mesti korang pun pernah rasa this feeling kan? time ni la rindu zaman sekolah2 dulu. Zaman kanak2 ribena! 

Then, this weekend dekat tempat aku ni baru nak start buat marhaban dengan jamuan hari raya. So, it means MAKAN!! haha. Terbaik lah. Lepas tu 2 hb pun ada membe aku jemput open house dekat rumah dia gak, memang asyik makan jela kerja aku.haha. Tapi korang tak boleh nak salah kan aku sebab orang tua2 pun dah cakap, 'rezeki jangan ditolak, bala jangan dicari'.hee

p/s: korang punya raya pula macam mana?ce share ce share :)

No comments:

Post a Comment

Hi,
Thanks 4 the comment,
Budi Bahasa Budaya Kita =)