Tuesday 21 August 2012

Selamat Hari Raya!!

Holla semua!!

Firstly aku nak ucap, Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin :). Macam mana dengan raya korang?best tak?. Raya tahun ni aku bz gile beraya ke sana sini, sampai tak sempat pun nak online. Tapi yang paling best sekali, even though aku ni dah 22 tahun tapi aku still dapat lagi duit raya!! Yaahhhhooo!! haha. Then bila pegi beraya sedara2 aku tanya kt mak aku 'anak yang ni tingkatan berapa ni?', haha sah2 la aku ni awet muda ek? <ooppsss.lalalalala =D>.

Tapi, aku pasti ramai yang terpaksa burn diet time raya ni kan?haha. Ayah aku sepanjang bulan puasa maintain je perut dia, sampai time raya je buncit balik.haha. Ok la, aku nak chow dulu ni, sambil2 ni tengah tunggu bestfriend aku datang :)

No comments:

Post a Comment

Hi,
Thanks 4 the comment,
Budi Bahasa Budaya Kita =)